Νευρομυϊκός έλεγχος
Ερώτηση:
Που αποδίδονται οι διατομικές διαφορές στη κινητική μάθηση;
Απάντηση:
Η κινητική μάθηση επηρεάζεται από πολλούς ψυχολογικούς παράγοντες, όπως είναι το επίπεδο διέγερσης, η ταχυτήτα αντίληψης, η προσοχή, το κίνητρο, η αγωνία, κ.α. Πέρα όμως από τους παράγοντες αυτούς, που μπορούν να επηρεάσουν και τις ενδοατομικές διαφορές, σημαντικό ρόλο στις διατομικές διαφορές παίζουν τα αισθητικά συστήματα και ιδιαίτερα η λειτουργική πληρότητα των ιδιοδεκτικών υποδοχέων και του κεντρικού νευρικού συστήματος. Δείκτες της λειτουργικής αυτής ικανότητας είναι η χροναξία, ο αντανακλαστικός χρόνος, ο χρόνος αντίδρασης και η κιναίσθηση.
Πηγή: ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ - ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΥΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ
Β. ΚΛΕΙΣΟΥΡΑ
.jpg)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου